Додаток VELUX ACTIVE with NETATMO та VELUX App Control знаходить лише вироби VELUX (та окремі вироби Somfy), використовуючи протокол бездротового зв'язку io-homecontrol.
Горизонтальні штори проти спеки не підтримуються.
ВАЖЛИВО. Перед початком встановлення переконайтеся, що пульт дистанційного керування VELUX або настінний пульт керування належним чином під’єднані до виробу та є повністю функціональними. Не виконуйте скидання шлюзу ЛИШЕ, поки ви спершу не виконали всі зазначені нижче перевірки:
Використання пульта дистанційного керування з дисплеєм та наданням зворотного зв'язку (двостороннього):
1. Переконайтеся, що всі вироби, які зареєстровані пультом дистанційного керування, можуть керуватися з місця розташування шлюзу.
- У разі отримання відгуку "немає контакту", наблизьтеся до виробу і повторіть спробу - якщо спроба буде вдалою, перемістіть шлюз у це положення.
- У разі отримання відгуку "невірний ключ безпеки", зверніться до інструкцій до пульту дистанційного керування стосовно отримання нового й дійсного ключа безпеки.
2. Перевірте, чи використовуєте ви "загальний" режим керування всією оселею або керуєте лише окремими приміщеннями.
- Якщо ви використовуєте режим "загального керування", виконуйте реєстрацію виробів у цьому режимі.
- Якщо ви використовуєте режими керування окремими приміщеннями, спочатку додайте у свій додаток лише вироби першого пульта дистанційного керування і завершіть налаштування лише для цих виробів. Щоб додати решту виробів, перейдіть шляхом: "Налаштування > Встановити нові вироби > Встановити нове вікно > Далі" та дотримуйтесь інструкцій додатку. Примітка. Інструкції до пульта дистанційного керування дещо відрізняються через узгодження ключів безпеки під час процесу.
3. Перевірте правильність вибору опції керування в додатку (щоб знайти односторонні пульти керування, натисніть кнопку «У мене немає цих пультів дистанційного керування»).
4. Щоб перевірити, чи завершено встановлення, спробуйте закрити та знову відкрити додаток. Якщо встановлення не завершено, завершіть його.
Використовується настінний пульт керування без зворотного зв'язку (односторонній) АБО комбінація пультів дистанційного керування? (одно- та двонаправлені односторонні та двосторонні):
1. Перевірте, чи сполучено з вашими виробами двонаправлений двосторонній пульт дистанційного керування. Якщо так, скористайтеся ним, щоб додати вироби до шлюзу (див. вище).
2. Переконайтеся, що всі вироби, які зареєстровані настінним пультом керування, можуть керуватися з місця розташування шлюзу. Якщо керування виробами неможливе, наблизьтеся до виробів і повторіть спробу - якщо спроба буде вдалою, перемістіть шлюз у це положення. В іншому разі зверніться до інструкцій до пульта дистанційного керування контролера щодо сполучення настінного пульта керування та виробу.
3. Перевірте, чи зміщується виріб вперед і назад, що вказує на завершення реєстрації; для цього натисніть на позначку шестерні на настінному пульті керування (на пультах дистанційного керування попередніх версій натисніть кнопку RESET). Якщо виріб не рухається, спробуйте ще раз натиснути на позначку шестерні (на пультах дистанційного керування попередніх версій натисніть кнопку RESET).
4. Перевірте правильність вибору опції керування в додатку (щоб знайти односторонні пульти керування, натисніть кнопку «У мене немає цих пультів дистанційного керування»).
5. Щоб перевірити, чи завершено встановлення, спробуйте закрити та знову відкрити додаток. Якщо встановлення не завершено, завершіть його.
Якщо ви не можете вирішити проблему за допомогою вищевказаних кроків, вам залишається лише скинути ваші вироби VELUX, не знайдені шлюзом, до заводських налаштувань. Зверніть увагу, що для скидання виробу до заводських налаштувань, вам потрібен фізичний доступ до відповідного виробу.
Після скидання налаштувань виробу жоден із попередніх параметрів керування виробом більше не діє. Таким чином ви маєте повторно сполучити пульт керування з виробом - інформація щодо скидання налаштувань виробу та подальшого сполучення виробу з пультом керування наведені в інструкціях до вікна/аксесуару.